Ministerstvo zdravotnictví ČR přijme pracovnici na místo asistentky Odboru ošetřovatelství a nelékařských povolání.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem nutno zaslat nejpozději do 10. 7. 2015.

Stručná charakteristika vykonávaných činností:

  • office management,
  • vyřizování běžné korespondence,
  • vyřizování administrativních úkolů,
  • dohled nad dodržováním termínů,
  • příprava podkladů a dokumentů k jednání,
  • vedení diářů,
  • péče o návštěvy,
  • aktualizace dat potřebných pro úkoly oddělení.

 Požadavky:

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office),
  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení,
  • organizační schopnosti a komunikační dovednosti,
  • pečlivost a důslednost,
  • ochota učit se novým věcem.

 Nabídka:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • plný pracovní úvazek,
  • platové zařazení v 9. platové třídě (dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě),
  • osobní ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování,
  • vhodné i pro absolventy.

Termín nástupu: ihned.

Kontakt pro zasílání motivačního dopisu a životopisu: ČR – Ministerstvo zdravotnictví. Odbor personální, Palackého náměstí 4, 128 01 Praha 2, e-mail: Michaela.Mozna@mzcr.cz